May 11, 2008

Melayu-Today = Melayu Di Persimpangan

Aku orang baru …. Yang tidak mempunyai apa-apa kepentingan di dalam UMNO mahupun di pihak pembangkang.

Tujuan aku buka blog nie, sekadar suka-suka bagi menyuarakan pandangan aku sebagai orang muda, sebagai seorang anak merdeka yang mempunyai hak untuk bersuara.

Nak bersuara dalam suratkhabar atau televisyen.... siapa aku. Oleh yang demikian, biarlah aku bersuara di sini.

Niat aku hanya satu.... aku nak terus merdeka di atas muka bumi ini. Kepada abang-abang dan kakak-kakak yang lebih senior dalam bidang penulisan dan kewartawan.... tidak kiralah di akhbar, televisyen mahupun laman web dan blog nie, bagilah aku tunjuk ajar, bagilah aku bimbingan supapa aku boleh menilai kembali pandangan dan penulisan aku untuk kebaikan diriku juga.

No comments: